КБУ "Обласний контактний центр"

Версія для друкуВерсія для друку

Обласна влада на зв’язку з громадянами

Протягом 2013 року Обласний контактний центр забезпечував виконання поставлених завдань. Усі бажаючі могли переконатися у зручності, коли не виходячи з власної оселі та без зайвих витрат органам виконавчої влади можна залишити своє звернення. Про всі проблемні питання було поінформовано керівництво облдержадміністрації та обласної ради. Усі звернення залишалися на контролі до остаточного вирішення порушених питань. У лютому 2013 року обласним контактним центром забезпечено прийом та розгляд звернень громадян, отриманих в рамках проведення телевізійного проекту „Діалог з країною” за участю Президента України. Усі 118 звернень були розглянуті у термін від 1 до 8 днів. Усього протягом 2013 року контактним центром опрацьовано 6986 звернень від громадян, що на 44% більше ніж у 2012 році. Цей показник підтверджує тенденцію останніх років і свідчить про правильність дій по створенню Національної системи опрацювання звернень до органів виконавчої влади (НСОЗ), що дозволить повністю автоматизувати процес направлення та розгляду звернень громадян відповідно до вимог інформаційного часу та світових стандартів. Тематика питань, порушених громадянами, в черговий раз підтверджує той факт, що основні зусилля влади мають бути спрямовані на вирішення конкретних проблем кожної людини. Пріоритетною під час розгляду звернень стала мінімалізація бюрократичної тяганини та зменшення термінів розгляду порушених питань. У результаті цього вдалося отримати високий відсоток звернень розглянутих у термін до 15 днів – 90%. Окремі питання, що потребували невідкладного вирішення, а саме: роботи станцій швидкої і невідкладної допомоги, діяльності закладів охорони здоров’я, дій медичного персоналу, термінового вжиття заходів щодо лікування чи забезпечення медичними препаратами заявників – вирішувалися в день надходження звернення. Загалом за результатами розгляду звернень на кожне друге надано роз’яснення чи консультацію, кожне п’яте порушене питання вирішено. Результатом позитивної оцінки діяльності обласного керівництва, роботи органів влади та контактного центру стало надходження 50 подяк. Обласний контактний центр продовжує свою роботу і готовий забезпечити розгляд будь-якого питання, що відноситься до компетенції органів виконавчої влади. Прийом звернень здійснюється за безкоштовним телефонним номером 0-800-502-230 (щодня з 08.00 до 17.15 год., у п’ятницю – до 16.00) або на адресу електронної пошти Call-centre@adm-pl.gov.ua.

Наверх ↑