Бланк анкети споживача послуг

Версія для друкуВерсія для друку

 

БЛАНК АНКЕТИ СПОЖИВАЧА ПОСЛУГ

 

АНКЕТА

 щодо якості надання адміністративних послуг

1. Територіально-адміністративний центр надання адміністративних послуг (Центр):

  • місто 
  • район 
  • селище 

2. Чи зручне місце розташування Центру:

  • так 
  • ні 

3. Чи всі адміністративні послуги, необхідні Вам, отримуєте через Центр:

  • так 
  • ні  (якщо отримуєте не всі адміністративні послуги через Центр, то які адміністративні послуги хотіли б отримувати)

4. Чи влаштовує Вас режим роботи Центру:

  • так 
  • ні 

5. Чи здійснюється прийом в Центрі згідно з графіком його роботи:

  • так 
  • ні 

6. Інформація, необхідна для отримання адміністративної послуги, розташована на:

  • інформаційних стендах;
  • інформаційних терміналах;
  • сайті Центру;
  • інформація відсутня

7. Чи вичерпна інформація, необхідна для отримання адміністративної послуги:

  • так 
  • ні 

8. Чи облаштований Центр скриньками для зауважень та пропозицій:

  • так 
  • ні 

9. Як Ви подавали заяву на отримання адміністративної послуги:

  • особисто
  • надсилали поштою
  • за допомогою Інтернету
  • інше (вказати)

10. Чи вимагаються додаткові документи для надання адміністративної послуги (не передбачені законодавством):

  • так 
  • ні 

11. Чи пропонували Вам самостійно погоджувати документи (рішення) в інших органах державної влади, органах місцевого самоврядування, отримувати їх висновки для отримання адміністративної послуги:

  • так  (вкажіть які документи (рішення) та в яких органах влади/місцевого самоврядування) 
  • ні 

12. Чи надаються супутні послуги (ламінування, ксерокопіювання, банківські послуги, фотографування, продаж канцелярських товарів):

  • так  (необхідне підкреслити, зазначити інші супутні послуги) 
  • ні 

13. Які основні проблеми в сфері надання адміністративних послуг (можливість позначати декілька варіантів відповідей):

  • незручний графік роботи Центру;
  • незручне місце розташування Центру;
  • наявність черг в Центрі;
  • відсутність бланків заяв, зразків документів;
  • не консультують з питань надання адміністративних послуг;
  • не дотримуються строків надання адміністративної послуги;
  • грубе, неповажне ставлення;
  • інше.

14. Чи були випадки вимагання винагороди в Центрі:

  • так 
  • ні 

15. Чи задоволені Ви рівнем обслуговування в Центрі:

  • відмінно 
  • дуже добре 
  • добре 
  • задовільно 
  • незадовільно 

16. Ваші побажання щодо покращення роботи Центру надання адміністративних послуг

_____________________________________________________________________________

_____________________________________________________________________________

_____________________________________________________________________________

_____________________________________________________________________________

Наверх ↑