Стратегія розвитку Укрпошти дозволить вийти на новий рівень обслуговування клієнтів

Версія для друкуВерсія для друку

Стратегія розвитку Укрпошти дозволить вийти на новий рівень обслуговування клієнтів

5 вересня 2018 року відбулася робоча зустріч першого заступника голови райдержадміністрації Тетяни Василець з тимчасово виконуючим обов’язки начальника управління інфраструктури облдержадміністрації Сергієм Марчишинцем та директором Полтавської дирекції ПАТ «Укрпошта» Андрієм Рижовим.

В заході взяли участь голова Карлівської районної ради Петро Світлик  та сільські голови.

Директор Полтавської дирекції ПАТ «Укрпошта» Андрій Рижов презентував Стратегію розвитку Укрпошти, що дозволить вийти на новий рівень обслуговування клієнтів.

Доповідач зазначив, що у Полтавській області налічується 610 поштових відділень, а в  ході реорганізації залишиться 578: 486 сільських та 92 міських, зазначивши при цьому, що за рахунок оптимізації логістики, охоплення послугами населення залишиться на тому ж рівні.   

В Карлівському районі заплановано реорганізувати 3 відділення (Карлівка 4, Коржиха, Вакулиха), шляхом приєднання до УВПЗ Карлівка  та поштових відділень Ланна та Мартинівка.

В ході обговорення даної проблеми учасниками наради піднімалися питання щодо якості обслуговування жителів тих населених пунктів, де будуть реорганізовані відділення.

Андрій Рижов надав роз’яснення, що громадяни ні в якому разі не будуть позбавлені можливості отримувати пенсійні виплати, здійснювати оплату комунальних послуг, тощо.

В даному випадку будуть працювати пересувні відділення зв’язку, які курсуватимуть до віддалених населених пунктів або ж виділятиметься кімната в сільській раді чи в іншому місці, де листоноша або оператор надаватимуть послуги населенню. 

Наверх ↑