Монетизація одноразової натуральної допомоги "пакунок малюка"

Версія для друкуВерсія для друку

Монетизація одноразової натуральної допомоги "пакунок малюка"

З 1 вересня 2020 року розпочато реалізацію пілотного проекту "Монетизація одноразової натуральної допомоги „пакунок малюка" у 2020–2021 роках".

Відтепер кожна сім’я, яка має новонароджену дитину та не отримала натуральну одноразову допомогу «пакунок малюка», може скористатися своїм правом на грошову компенсацію від держави у розмірі 5 тис.грн.

Грошова компенсація є одноразовою виплатою на кожну живонароджену дитину протягом 2020-2021 років.

Виплата грошової компенсації не тягне за собою зміни розміру допомоги при народженні дитини.

Одержання отримувачами інших видів допомоги не впливає на виплату їм грошової компенсації.

Отримувачі грошової компенсації – батьки, у яких народилася дитина, а в разі відсутності матері/батька – патронатні вихователі, прийомні батьки, батьки-вихователі, опікуни новонародженої дитини (за умови не отримання «пакунку малюка» в натуральному вигляді).

Виплата грошової компенсації проводиться у грошовій безготівковій формі шляхом перерахування коштів на спеціальний рахунок отримувача, відкритий в АТ КБ «ПриватБанк».

 

  ЯК ОТРИМАТИ ГРОШОВУ КОМПЕНСАЦІЮ ?

1. Зверніться до найближчого відділення АТ КБ «ПриватБанк» та отримайте спеціалізовану соціальну картку;

2. Зверніться із заявою (за встановленою формою) та пакетом документів протягом 12 місяців з дня народження дитини до:

структурного підрозділу з питань соціального захисту населення, виконавчого органу сільської, селищної, міської ради об’єднаної територіальної громади за місцем проживання/перебування;

- у сільській місцевості - до уповноваженої особи виконавчого комітету сільських і селищних рад.

 

ДО ЗАЯВИ ДОДАЮТЬСЯ:

- копія свідоцтва про народження дитини;

- копія посвідки на постійне проживання/ посвідчення біженця/довідки про звернення за захистом в Україні/ посвідчення особи, яка потребує додаткового захисту (для іноземця та особи без громадянства;

- копія документа про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків;

- копія рішення про встановлення опіки (в разі здійснення опіки над дитиною);

- копія рішення про влаштування дитини в сім’ю патронатного вихователя (для патронатного вихователя);

- копія рішення про влаштування дитини до дитячого будинку сімейного типу або прийомної сім’ї;

- довідка з пологового будинку про неотримання одноразової натуральної допомоги «пакунок малюка» (у разі народження дитини у пологовому будинку в 2020 році).

 

Заява та пакет документів на призначення грошової компенсації можуть бути подані:

- у паперовій формі;

- у електронній формі - через інформаційні системи Мінсоцполітики https://e-services.msp.gov.ua/ або інтегровані з ними інформаційні системи органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування з накладенням кваліфікованого електронного підпису отримувача.

 

ВИКОРИСТАННЯ ГРОШОВОЇ КОМПЕНСАЦІЇ

 

Кошти грошової компенсації отримувач може використати протягом 12 місяців з дня зарахування на картку АТ КБ «ПриватБанк» шляхом безготівкових розрахунків за придбані:

Дитячі товари:

-  засоби догляду за дітьми та дитячі засоби гігієни, зокрема підгузки, серветки;

-  дитячий одяг та взуття;

-  дитяче харчування;

-  дитячий посуд;

-  дитячі іграшки;

-  текстиль для дітей, у тому числі рушники, ковдри.

Товари для породіллі:

-  прокладки для лактації;

-  прокладки післяпологові.

Придбання товарів здійснюється у закладах торгівлі, з якими Мінсоцполітики уклало публічний договір про участь у пілотному проекті.

Реєстр торгівельних закладів, в яких можна придбати дитячі товари, розміщений на офіційних веб-сайтах Мінсоцполітики https://www.msp.gov.ua/content/pakunok-malyuka.html та/або АТ КБ «ПриватБанк» https://privatbank.ua/news/2020/9/1/1280.

Увага!

Заборонено використання коштів для придбання товарів, не передбачених постановою.

У разі виявлення уповноваженими органами нецільового використання коштів компенсації – кошти повертаються отримувачем до державного бюджету.

Кошти, не використані протягом 12 місяців з дня зарахування на картку отримувача, повертаються АТ КБ «ПриватБанком» до державного бюджету.

 

Обласна безкоштовна «гаряча лінія»:

0-800-500-620

Гаряча лінія управління соціального захисту населення Карлівської РДА:

05346-2-30-05

Наверх ↑